سفارش تبلیغ
صبا ویژن




هر دانشی که خرد تأییدش نکند، مایه گمراهی است . [امام علی علیه السلام] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
کل بازدیدها:126997 .:. بازدید امروز:2
موضوعات وبلاگ

لینک به لوگوی من
بار گران بودن - خفن نناک

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • بار گران بودن نویسنده: محمد
    جمعه 84/3/6 ساعت 3:40 صبح
     سلام

    اگر بار گران بودیم رفتیم ، اگر نامهربان بودیم رفتیم

    بالاخره کارام جور شد و به امید خدا دارم به کاسپین بلاگ کوچ می کنم ، ممکنه دوباره اینجا بیام ولی احتمالش خیلی کمه . فقط چند تا قالب درست کردم که اونها رو هم 25 یا 26 خرداد میارم تحویل میدم و کلا" دیگه میرم (آخه امتحان ها همون روز تموم میشه)

    جواب اون یارویی رو هم که اومد تو قسمت نظرات گفت من از اعضای فعال p30world هستم رو هم اینجوری میدم که اگر شما از اعضای فعال p30world هستی چرا اونجا برای خودت یه subdomain نمیگیری که بری اونجا بنویسی بعد نیایی تو پارسی بلاگ وبلاگ مجانی بگیری و ...

    در مورد لینک ها هم اکثرشون رو پاک خواهم کرد و بعدا" به کسایی که لینک می زنم اطلاع میدم که ایشون هم لینک من رو بذار و همچنین  وبلاگ شپش فروش ها را هم ببینید ، چیز های جالبی می نویسه ، یه چیز دیگه اینکه اون برنامه ای رو که قبلا اعلام کرده بودم برای هک یه ایراد هایی داشت که تو این ورژن جدیدش این ایراد ها دیده نمی شه (از رو کامپیوتر خودم آپلودش کردم ، پس نگران ویروسی بودنش نباشید) اسمش هم Magic ps هست(نه است)(شاید بعضی ها بشناسن)

    تو انتخابات هم شرکت کنید (بد نمی بینید)

    یه سایت هم که تو شبکه T2 (!) تبلیغ می کرد ، برید ببینید ، بهتون می گه که کِی کچل میشید (؟)

    سایت یا صفحه ای هم بود که قبلا بهتون معرفی کردم که برید اونجا سال ، ماه ، روز و ساعت تولد خودتون رو میدید و اون هم در عوض یه عالمه اطلاعات میده

    برای دریافت برنامه Magic PS روی این لینک کلیک کنید .

    سایت مشخص کننده زمان کچلی شما هم ، از این لینک برید.

    سایت حسابگر زمان زندگی هم از اینجا تشریفتون رو ببرید .

    برای رفتن به وبلاگ جدید هم از اینجا بروید ( قراره مطالب پر محتوایی بنویسم !@!)

     


    نظرات دیگران ( )