سفارش تبلیغ
صبا ویژن




ریاستْ دوستی، از دوستی خدای سبحان باز می دارد . [امام علی علیه السلام ـ در حکمت های منسوب به ایشان ـ] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
کل بازدیدها:127100 .:. بازدید امروز:4
موضوعات وبلاگ

لینک به لوگوی من
گُنجیدن یا نگُنجیدن - خفن نناک

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • گُنجیدن یا نگُنجیدن نویسنده: محمد
    سه شنبه 84/2/20 ساعت 10:3 عصر

    سلامی دوباره به همه عزیزان پارسی بلاگی ، پرشین بلاگی ، میهن بلاگی و بلاگفایی که من همشون رو دوست دوست دارم

    الان از خوشحالی و شادی و ... در پوست خود نمی گنجم و کم مونده بال در بیارم ( البته بدون نوشابه انرژی زا)

    وقتی ایمیل هام رو دیدم که نوشته بود وبلاگ روز به همین مرض دچارشدم ؛ نمی دونم باسه چی هست ولی فکر کنم به خاطر همین مطلب پایینی هست که پس از چند ماه یه حرف حساب زدیم و از چرت و پرت گفتن و فی البداهه حرف  زدن دست کشیدم . خلاصه امیدوارم برای شما هم این اتفاق بیفته و شما هم مثل من خوشحال بشید

    اگه ندیدید ، شما هم ببینید

    مطلب دیگه این که به امید خدا بالاخره تالار گفتمان خفن نناک رسما" کار خود را شروع کرده و منتظر پذیرایی از شما است . برای استفاده از امکانات تالار ابتدا باید عضو شوید و روی لینکی که به ایمیل شما فرستاده می شود کلیک کنید تا عضویت شما تأیید شود . سپس برای عوض کردن تنظیمات و همچنین کلمه عبور باید در بالای صفحه روی لینک مشخصات فردی یا همون Profile کلیک کنید تا کلمه عبور خود را عوض کنید . همچنین در آن قسمت می توانید زبان نمایش تالار را نیز تغییر دهید (فارسی هم داره)

    یه چیز جالب تر اینکه با رفتن به این سایت و وارد کردن تاریخ تولد خود ، ماه ها ، هفته ها ، روز ها ، ثانیه ها و میلی ثانیه هایی که تا الأن زندگی کردید رو ببینید و همچنین بفهمید که تا روز تولد بعدی شما چند ماه و روز و دقیقه و ثانیه باقی مانده است .

    دیگه چیزی ندارم ، خداحافظ

    برای ورود به تالار گفتمان خفن نناکـــــــــــ روی این لینک کلیک کنید

    برای ورود به سایت شمارنده روزهای زندگی روی این لینک کلیک کنید

    آیا تا به حال کسی رو تو یاهو پسوردش رو بدست آورده اید ؟

    یک برنامه جالب با حجم خیلی کم که این کار را می کنه و پسورد طرف رو براتون می فرسته ،‏ خیلی راحت

    لینک دانلود برنامه

     


    نظرات دیگران ( )