سفارش تبلیغ
صبا ویژن




هر کس چهل روز برای خدا اخلاص ورزد، حلال خورد و روزش را روزه بدارد و شبش را به عبادت بایستد، خداوند چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاریکند . [امام علی علیه السلام] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
کل بازدیدها:127008 .:. بازدید امروز:7
موضوعات وبلاگ

لینک به لوگوی من
افزایش سرعت اینترنت به صورت قطعی - خفن نناک

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • افزایش سرعت اینترنت به صورت قطعی نویسنده: محمد
    شنبه 84/1/13 ساعت 4:33 صبح

    سلام
    برای اینکه سرعت اینترنت بالا برود این کار را بکنید
    ابتدا به RUN رفته و regedit را تایپ کنید
    حالا وارد محیط رجیستری شدید 
    سپس به ترتیب انتخاب کنید
    HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Setting
    سپس دنبال دو مورد زیر بگردید :
    MaxConnectionsPerServer
    MaxConnectionPerl_OServer
    اگرنبود کلیک راست کرده واز منوی new یک متغیر از نوع DWORD بسازید و به آن نام MaxConnectionsPerServer را بدهید سپس آن را باز کرده و عدد 8
     را یک بار تایپ کنید و OK را بزنید.
    از منوی new یک متغیر از نوع DWORD بسازید و به آن نام MaxConnectionPerl_OServer را بدهید سپس آن را باز کرده و حرف a را بزنید سپس ok کنید .
    برای دیدن نتیجه یک بار رایانه را ReStart کنید.
    من خودم امتحان کردم ونتیجه بخش هم بود.

    منبع:ازنوشته های قدیم اعضای تبیان


    نظرات دیگران ( )