سفارش تبلیغ
صبا ویژن




چشم ، نشستنگاه را چون رشته سر بند است چون خواب در چشم آید بند بسته بگشاید . [ و این از استعاره‏هاى شگفت است . گویى نشستنگاه را به آوند و چشم را به سر بند همانند فرموده و چون سربند بگشاید آنچه در آوند است برون آید ، و این سخن در گفته مشهورتر و ظاهرتر از سخنان پیامبر ( ص ) است و گروهى آن را از امیر مؤمنان علیه السّلام دانسته‏اند و از جمله گفته مبرد است در کتاب مقتضب در باب لفظ به حروف و ما در کتاب خود که مجازات آثار نبوى نام دارد از این استعاره سخن گفته‏ایم . ] [نهج البلاغه] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
کل بازدیدها:127096 .:. بازدید امروز:0
موضوعات وبلاگ

لینک به لوگوی من
قالب جدید - خفن نناک

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • قالب جدید نویسنده: محمد
    جمعه 84/1/12 ساعت 3:34 صبح

    سلام ؛

    امروز اومدم کمی چرت و پرت بنویسم.

     

    ایمیل من را در بالا نگاه کنید ،اگه روش برید در Status Bar می بینت که نوشته

    Mailto: MRMj@ParsiBlog.tk

    هنوز 4 تا دیگه از ایمیل ها می تونم درست کنم که ایمیل های ارسالی به این آدرس های مجازی رو به ایمیل واقعی شما می فرستدد ، هر کی میخواد بگه براش درست کنم و این رو هم بگم که من به ایمیل های شما هیچ دسترسی ای نخواهم داشت . بجز پسوند پارسی بلاگ ، پسوند وبلاگ خودم هم هست و همچنین پسوند سایت ایران زمین ، فقط شما بخواهید.

    این قالب رو هم خودم طراحی کردم بذارید به اینترنت آپلودش کنم انشاءا... در آخر همین پست لینکش رو می ذارم برای دانلود.

    هر کی هم دانلود کرد بگه که من لینک وبلاگش رو بذارم ، به زودی هم این قالب رو برای کاربران پرشین بلاگ و همچنین بلاگ اسکای تهیه می کنم ، هر کی هم بیکاره اون رو درست کنه و به من بگه

    ------------------------------------------------

    چند تا نکته برای بالا بردن سرعت سایت یا وبلاگ شما

    1. سعی کنید از جدول بندی استفاده نکنید چون مرور گر های اینترنت دوبار محتویات جدول ها را می خوانند و سپس همه آنها را با هم نمایش میدهند ولی لایه ها زودتر لود می شوند.

    2. سعی کنید کمتر از عکس استفاده کنید و اگر برای شما مقدور است عکس ها را در فرمت « فلش » بگذارید .

    3. رنگ های را که قابل شناسایی و ملس هستند را به انگلیسی تایپ کنید .مانند :

    FFFFFF = White   |   #000000 = Black#

    4. دیگه همین ها فعلا به نظرم رسید

     

    دارم یه سایت با پی.اچ.پی طراحی می کنم که امیدوارم موفق بشوم .

    تا بعداً خداحافظ

     

    لینک دانلود کد قالب

     


    نظرات دیگران ( )