سفارش تبلیغ
صبا ویژن




اگر دانشمند همه آنچه را که می گفت، نیکو و درست بود، شاید از عجب وخودپسندی دیوانه می شد . دانشمند آن است که درستیهایش فراوان باشد . [امام حسین علیه السلام] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
کل بازدیدها:127098 .:. بازدید امروز:2
موضوعات وبلاگ

لینک به لوگوی من
ایران زمین = تبلیغات رایگان - خفن نناک

دوستان من

جستجو در متن وبلاگ

جستجو:

اشتراک در خبرنامه
 

آرشیو

آهنگ وبلاگ

وضعیت من در یاهو
  • ایران زمین = تبلیغات رایگان نویسنده: محمد
    سه شنبه 84/1/9 ساعت 3:29 صبح

    سلام

    بالاخره این سایت ایران زمین رو راه انداختیم تا برای شما تبلیغ رایگان انجام دهیم

    متاسفانه نمی دانم چرا بعضی از آی اس پی ها این سایت رو فیلتر کردند ولی هنوز هم دارد کار می کند

    سیستمی که در اونجا برای تبلیغات استفاده کرده بودیم ، فکر کنم اصلا کار نمی کند .به همین دلیل من هم دوباره دست به دامن وبلاگم شدم

    برای اینکه در اون سایت تبلیغ کنید ، در قسمت نظرات :اسم ، ایمیل ، نشانی وبلاگ و همچنین (اگر دارید )آدرس لوگو( درسایز کمتراز 100*100)یا بنر تبلیغاتی (در سایز 160*100) یا بنر بزرگ (در سایز480*60)را برای من بفرستید.

    من شخصا شما رو دوست دارم و به شما اعتماد کردم

    برای ورود به سایت ایران زمین کلیک کنید


    نظرات دیگران ( )